photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

برگزاری اردوی روایت پیشرفت اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام

ارديبهشت 19, 1403 Hit: 90
برگزاری اردوی روایت پیشرفت اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام

برگزاری اردوی روایت پیشرفت اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام

 
صبح امروز اردوی روایت پیشرفت اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان با بازدید از کارخانه سیمان ایلام برگزار شد.
 
✍به گزارش روابط عمومی،صبح امروز ۱۹ اردیبهشت ماه اردوی روایت پیشرفت کارکنان این اداره کل با حضور مدیر کل ، شورای معاونین و کارکنان برگزار شد.
 
مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان، هدف از برگزاری این اردو را تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف علمی دانست و با اشاره به تأکیدات ریاست محترم جمهوری در این خصوص،بیان داشت: باتوجه به پیشرفت کشور در عرصه های مختلف علمی، لازم است که این دستاوردها در قالب روایت پیشرفت بیان شود و مردم از نزدیک شاهد این موفقیت ها و دستاوردها باشند.
 
جلال حمره با بیان اینکه امروزە علاوه بر ارائه اخبار و سخنرانی ها ،حضور فیزیکی مخاطبان و مشاهده‌ی دستاوردهای انقلاب در راستای روشنگری و تبیین حقایق به افکار عمومی جامعە کمک خواهد کرد،اظهار داشت:یکی از رسالت‌های مهم ما بعنوان دست اندرکاران نیز کمک به تحقق و اجرای برنامه های دولت برای رسیدن به اهداف مورد نظر است.
وی با عنوان اینکه در راستای اجرای جهاد تبیین ،طرحی بە عنوان طرح روایت پیشرفت بە ادارات ابلاغ شد، کە شامل اردوهای تبیینی برای اقشار مختلف جامعە از جملە کارکنان دولت است، گفت: این طرح با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب در حوزەهای مختلف تکنولوژی، آموزشی، علمی و غیره.. در استان ایلام اجرا شده و در همین راستا با توجه به نامه ی ابلاغی از طرف استانداری ایلام این برنامه صبح امروز توسط اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان اجرا شد.
 
حمره با بیان اینکه با همراهی کارکنان مجموعه ی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان بازدیدی از کارخانه سیمان و میزان پیشرفت این واحد صنعتی به عمل آمد عنوان داشت: کارخانه سیمان ایلام در راستای مسولیت اجتماعی از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون مبلغ ۴۰ میلیارد ریال در قالب مسئولیت های اجتماعی به جهت تعمیر و بازسازی تعداد ۲۰ مدرسه از مدارس سطح شهرستان اختصاص داده است و این روند کماکان ادامه دارد.
 
به گزارش روابط عمومی؛ ارائه برنامه‌ها و کارگاه راهیان پیشرفت (چگونه پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را روایت کنیم؟) و بازدید از مجتمع سیمان ایلام از جمله برنامه‌های این اردوی یک روزه بود.
 
گفتنی است،روایت پیشرفت بە پیشنهاد و تاکید ریاست محترم جمهوری گامی اثر بخش در زمینە تبیین و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران بە نسل جوان است.
روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام
آخرین ویرایش در چهارشنبه, 19 ارديبهشت 1403 18:32
خواندن 90 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/03/22

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394