photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

حضور مدیرکل نوسازی مدارس درآیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید در شهرستان ایوان

مهر 03, 1395 Hit: 1545
حضور مدیرکل نوسازی مدارس درآیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید در شهرستان  ایوان

به گزارش​ روابط عمومی ، این آیین با حضورمعاون سیاسی استانداری ومدیرکل مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش و مدیرکل نوسازی مدارس وجمعی از مسئولین استانی وشهرستان ایوان همزمان با سراسر کشور، آیین های بازگشایی مدارس در همه 10 شهرستان تابعه استان ایلام با حضور مسئولان، دانش آموزان و خانواده های آنان و اولیای مدارس امروز شنبه سوم مهر برگزار شد.82241242-71039188[1].jpg

مجتبی زینی وند روز شنبه در آیین بازگشایی مدارس استان ایلام در هنرستان دخترانه کار و دانش فضیلت شهر ایوان اظهار کرد: اگر همه عوامل تاثیرگذار در عرصه اجتماعی همچون رسانه ها و گروه های مرجع (علما و مراجع تقلید) به کمک آموزش و پرورش نیایند نه تنها حضور در شبکه های مجازی موثر و مفید نخواهد بود بلکه به تهدیدی برای دانش آموزان و خانواده های آنها تبدیل می شود.
وی افزود: تجربه کشورهای موفق در امر آموزش و پرورش نشان می دهد مشارکت مردم و مسئولان این جوامع در امور تعیلم و تربیت بعنوان بزرگترین نهاد آموزشی با اثر بخشی چشمگیر و ارائه خدمات بهتر همراه بوده و وزارت آموزش و پرورش نیز در این راستا برای تحقق هر چه بهتر رسالت تربیتی و آموزشی و افزایش کارایی خود نیازمند رابطه ای موثر با همکاری همه آحاد جامعه است.
زینی وند ضمن اینکه خواستار حضور مستمر و پررنگ تر اصحاب رسانه و دستگاه های فرهنگی در کمک رسانی به آموزش و پرورش شد، یادآوری کرد آموزش و پرورش مدار تحول و محور توسعه و مهمترین ابزار برای پیشرفت همه جانبه هر جامعه ای است و امروزه یکی از شاخصه های توسعه، کیفیت آموزش و چگونگی برنامه ریزی صحیح آموزشی و تربیتی برای هر جامعه است که نشان می دهد یک جامعه تا چه میزان به توسعه پایدار نزدیک است.
زینی وند در ادامه به تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی اشاره و ابراز امیدواری کرد در کلاس ها و کتاب های درسی بتوانیم گوشه ای از دلاورمردی و فداکاری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را برای دانش آموزان که زمان جنگ را درک نکرده اند به روشنی بیان کنیم.
وی افزود: بزرگداشت دفاع مقدس در واقع تکریم همه ارزش ها و سند هویت ملتی است که با فداکاری و جانفشانی های خود هشت سال جانانه در دفاع از کیان انقلاب جنگیدند و در این میان استان ایلام بیشتر از سایر نقاط کشور طعم تلخ دوران جنگ را چشیده و از نزدیک شاهد پایمردی و رشادت فرزندان این آب و خاک بوده است.
زینی وند یادآور شد: این ایام فرصتی مغتنم برای قدرشناسی و حرمت خون عزیزانی است که برای دفاع و حفظ امنیت و آزادی میهن ایران اسلامی با ارزش ترین سرمایه خود را فدا کردند تا امنیت و ثبات را برای میهن اسلامی و عزیزمان ایران را به ارمغان بیاورند.
وی همچنین به برخی از موفقیت های اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام در دولت یازدهم اشاره کرد و گفت:افزایش درصد با سوادی، توجه به اردوهای راهیان نور، افزایش پوشش تحصیلی، کسب رتبه نخست آموزش و پرورش در حوزه ایثار و شهادت، افزایش پوشش مقطع پیش دبستانی از موفقیت های استان ایلام است.
100 هزار دانش آموز دختر و پسر استان ایلام امروز شنبه همزمان با سراسر کشور سال تحصیلی جدید _96 - 95) را در 14 منطقه آموزشی این استان آغاز کرده و سکوت سه ماهه مدارس را شکستند.

خواندن 1545 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394