photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

بهره برداری از 4 واحد آموزشی، بنیاد برکت هدیه ی مقام معظم رهبری به دانش آموزان ایلامی

مهر 05, 1395 Hit: 1479
بهره برداری از 4 واحد آموزشی،  بنیاد برکت هدیه ی مقام معظم رهبری به دانش آموزان ایلامی

همزمان با سراسر کشور، چهار واحد آموزشی در استان ایلام با اعتباری بالغ بر 19 میلیارد ریال به بهره برداری رسید و دانش آموزان چهار روستای این استان در سال تحصیلی جدید با کانکس خداحافظی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس، هژبری مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام گفت : این آیین با حضور معاون سیاسی انتظامی استانداری ایلام ومسئولین استانی وفرماندار وفرهنگیان ودانش آموزان واولیا وصدا وسیما وخبرنگاران در منطقه زلزله زده مورموری آبدانان برگزارشد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان ،در اولین روزهای ماه تعلیم و تربیت چهار واحد آموزشی با 21 کلاس درس و یک هزار و 857 متر مربع با اعتباری بالغ بر 19 میلیارد ریال به همت بنیاد برکت و اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام در دو شهرستان آبدانان و دهلران در جنوب استان ایلام به بهره برداری رسید و از 31 پروژه بنیاد برکت در استان ایلام تاکنون 17 پروژه به بهره برداری رسیده است که با افتتاح این چهار واحد آموزشی در مناطق محروم روستایی جنوب استان، تعداد پروژه های افتتاح شده از سوی بنیاد برکت به 21 مورد می رسد.


هژبری گفت:از 4 واحد آموزشی که امروز در استان ایلام به بهره برداری رسید، 3 واحد آموزشی در شهرستان آبدانان و یک واحد آموزشی در شهرستان دهلران قرار دارد و هژبری با اشاره به افزایش 72 درصدی نوسازی مدارس در استان ایلام در دولت تدبیر و امید، افزود: توجه به مناطق محروم استان و ساخت مدارس برای  دانش آموزان در مناطق محروم، از اقدامات ارزشمند دولت تدبیر و امید در مناطق دور افتاده از مرکز کشور می باشد.

لازم به توضیح است:

بنیاد برکت برای 31 پروژه آموزشی و مذهبی در استان ایلام با 30 هزار مترمربع فضای آموزشی و مسجد، اعتباری بالغ بر 144 میلیارد ریال در نظر گرفته است که امروز به طور نمادین و با حضور کلانتری معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام، نماینده بنیاد برکت، مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام  - آموزش وپرورش وفرهنگیان ودانش آموزان و مسوولین محلی، دبستان 6 کلاسه شهید دستغیب روستای آبطاف علیا در 60 کیلومتری مرکز شهرستان آبدانان به بهره برداری رسید.

 

دبستان شهید دستغیب روستای آبطاف علیا که در اثر زمین لرزه 6.2 ریشتری سال 93 شهرستان آبدانان به شدت خسارت دید، با همت بنیاد برکت و اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام تخریب و نوسازی شده است و هژبری در آئین افتتاح این واحد آموزشی با بیان اینکه این دبستان 540 متر مربع زیربنا دارد، تصریح کرد: از 7 میلیارد و 640 میلیون ریال هزینه شده برای این واحد آموزشی، مبلغ 2 میلیارد و 820 میلیون ریال از محل اعتبارات بنیاد برکت و مابقی از محل اعتبارات بحران تأمین شده است.

 

این دبستان با فضای اداری، نمازخانه، 6 کلاس استاندارد با سیستم سرمایشی و گرمایشی متمرکز و یک هزار و 160 متر محوطه، در یکی از دورترین مناطق شهرستان آبدانان افتتاح شده که نشان از توجه ویژه دولت و نظام به نقاط محروم کشور دارد.

 

در شهرستان آبدانان با 50 هزار نفر جمعیت که در 160 کیلومتری مرکز استان ایلام قرار دارد، تعداد 9 هزار دانش آموز در مقاطع متفاوت در 107 واحد آموزشی در سال تحصیلی جدید مشغول به تحصیل شده اند.

خواندن 1479 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394