photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

شهدا بهترین الگو برای فرهنگ کار و تلاش و ایثارگری بودند

مهر 10, 1395 Hit: 1588
شهدا بهترین الگو برای فرهنگ کار و تلاش و ایثارگری بودند

اردوی صالحین بیسج فرهنگیان که با حضور مدیران کل آموزش و پرورش، نوسازی مدارس و مربیان بسیج فرهنگیان در محل اردوگاه هفت تیر شهرستان ایوان برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس استان  ایلام ، در این جلسه مربیان نسبت به ارائه دیدگاههای خود در رابطه با وجدان کاری و تاثیر آن در پیشبرد اهداف سازمانی مطالباتی را ارائه نمودند. در این جلسه هژبری مدیرکل نوسازی مدارس ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این اردو گفت که در سالهای دفاع مقدس رزمندگان اسلام با عشق و ایمان در مقابل دشمنان حماسه می آفریدند و با تکیه بر رهنمودهای امام راحل و تأسی از فرهنگ ایثار و شهادت توانستند علی رغم محدودیت های تسلیحاتی در مقابل دشمن تا دندان مسلح پیروز شوند. امروزه هم لازم است که همان سیره و سنت شهدای گرانقدر را سرلوحه کاری خود قرار دهیم و با کار و تلاش صادقانه و احساس مسئولیت فردی، خدمتگزاری خوبی برای مردم عزیز و انقلاب اسلامی باشیم. 706658_325.jpg

آقای مهندس بیرانوند مدیرکل محترم آموزش و پرورش نیز در این جلسه بیان نمودند که تربیت شاخه و عوامل متعدد دارد که اولین جایگاه تربیت فرزندان جامعه خانواده می باشد که از اهمیت خاص برخوردار است و بخش دیگری از تربیت آموزش و پرورش که بیش 13 میلیون جمعیت دانش آموزی روزانه نیمی از وقتشان را در مدرسه سپری می کنند این اردوی یک روزه با غبار روبی مزار شهداء ایلام آغاز و با زیارت در امام زاده عبدا... شهرستان ایوان به پایان رسید.

خواندن 1588 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394