photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

نماینده ولی فقبه در استان: تمام افراد جامعه در برابر ایمنی جان دانش‌آموزان در مدارس مسئول هستند

بهمن 06, 1397 Hit: 696
نماینده ولی فقبه در استان:  تمام افراد جامعه در برابر ایمنی  جان دانش‌آموزان در مدارس مسئول هستند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در نشست با مدیرکل نوسازی مدارس استان ضمن تأکید بر اهمیت ایمنی مدارس و استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی، بیان کرد: همه افراد جامعه در برابر ایمنی دانش‌آموزان در مدارس مسئول هستند، بنابراین باید مسئولیت اجتماعی خود را در برابر آینده‌ سازان به خوبی انجام دهیم.

وی با توجه به نقش خیّرین و ضرورت جذب مشارکت‌های مردمی برای کمک به استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس، افزود: از تمام مسئولان، مردم و خیّرین نیک‌اندیش درخواست می‌شود با پیوستن به کمپین #همه_برپا با شعار "کلاس گرم، مدرسه امن" در استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس مشارکت داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تأکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم، تصریح کرد: در رسانه ملی باید در خصوص اهمیت نقش مشارکت مردم اطلاع‌رسانی شود تا مردم با آگاهی کامل و با کمک‌هایی هر چند اندک در تأمین فضاهای آموزشی استاندارد برای دانش‌آموزان مشارکت داشته باشند.

در ادامه جلسه، مدیرکل نوسازی مدارس ایلام با بیان اینکه از ابتدای آغاز به‌ کار کمپین #همه_برپا اقدامات از سوی خیّرین و مسئولان ارشد کشوری انجام شده است، خاطرنشان کرد: در استان ایلام باید سیستم گرمایشی یک هزار و 856 کلاس درس استانداردسازی شود که تحقق این امر نیازمند 320 میلیارد ریال اعتبار است.

محمدرضا حیدری افزود: بر اساس توافق استاندار ایلام و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، اعتبار مورد نیاز برای این امر از محل اعتبارات ملی و استانی تأمین شود.

وی با توجه به فرا رسیدن چهملین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: در ایام دهه فجر 14 مدرسه با 40 کلاس درس و اولین استخر سرپوشیده دانش‌آموزی در شهر ابله افتتاح خواهد شد.

آخرین ویرایش در شنبه, 06 بهمن 1397 07:24
خواندن 696 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394