photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

استاندار ایلام: اعتبارات لازم برای حذف بخاری‌های نفتی تمام مدارس ایلام تأمین می شود

بهمن 06, 1397 Hit: 824
استاندار ایلام: اعتبارات لازم برای حذف بخاری‌های نفتی تمام مدارس ایلام تأمین می شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان ایلام با اعلام حمایت از کمپین #همه_برپا که با شعار کلاس گرم - مدرسه امن و با هدف حذف بخاری‌های نفتی از مدارس برپا شده است گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس  و لزوم حذف بخاری های ناایمن از فضاهای آموزشی، باید همه مسئولین با اتحاد و همبستگی گام‌های اساسی در این زمینه بردارند.

وی افزود: تأمین امنیت جانی دانش آموزان در فضاهای آموزشی وظیفه ماست و باید اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهیم.

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان میهن اسلامی باید در فضاهایی مناسب و استاندارد و با آرامش خاطر به تحصیل علم و دانش بپردازند اظهار داشت: آینده و سرنوشت کشور به دست همین دانش آموزان رقم خواهد خورد و باید تمام امکانات و تجهیزات برای شکوفایی استعدادهای آنان فراهم کنیم.

استاندار ایلام گفت: طبق توافقی که با سازمان نوسازی مدارس کشور شده است، 160 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و 160 میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات استانی برای حذف بخاری های نفتی و غیرایمن از سطح مدارس استان در نظر گرفته شد که با تأمین آن سیستم گرمایشی تمام کلاس های درس نیازمند را تا پایان سال 98 از سطح مدارس استان حذف و سیستم گرمایشی آنها را استانداردسازی می کنیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام نیز در این جلسه گفت: از مجموع حدود ۶ هزار کلاس درس موجود در استان، سیستم گرمایشی هزار و ۸۵۶ کلاس درس نیازمند استاندارسازی است که امیدواریم با تخصیص اعتبار لازم استاندارد سازی سیستم گرمایشی آنها محقق شود.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت مکانیابی و احداث مدارس در مناطق مختلف استان گفت: با اعلام نظر کارشناسی اداره کل نوسازی مدارس استان کاربری زمین هایی که در اختیار آموزش و پرورش است مشخص شود و برای تغییر کاربری زمین ها به فضای آموزشی، باید قبل از هر اقدامی مجوز اداره کل نوسازی مدارس اخذ شود.

خواندن 824 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394