photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

نشست هم اندیشی مجمع خیرین شهرستان چرداول برای جشنواره 21 خیرین مدرسه ساز

بهمن 14, 1397 Hit: 831
نشست هم اندیشی مجمع خیرین شهرستان چرداول برای جشنواره 21 خیرین مدرسه ساز

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام : به منظور هماهنگی وزمینه سازی بیست ویکمین همایش خیرین مدرسه سازروز شنبه  مجمع خیرین با حضور فرماندار محترم، معاون آموزشی پژوهشی استان، معاون مشارکتهای مردمی و مسئول روابط عمومی اداره کل نوسازی استان ،مدیر آموزش وپرورش شهرستان چرداول ،بخشداران شهرستان،مسئولین ادارات شهرستان،شهرداران ،دهیاران،شوراها و تعدادی از خییرین شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

زمانی مدیر آموزش وپرورش چرداول: ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان حاضر درجلسه گزارشی از وضعیت مدارس وفضاهای آموزش و پرورش چرداول ارائه نمود و بیان داشت:با توجه به شرایط خاص منطقه ، پراکندگی جغرافیایی ، تنوع فرهنگی و وضعیت نامناسب اقتصادی مردم شهرستان به لطف خداوند موفق شدیم با پیگیریهای مجمع خیرین مدرسه ساز در سال گذشته با جذب حداکثری وتحقق تعهدات خییرین مقام اول خیرین را در استان کسب نمودیم که جا دارد کسب این عنوان را به فرماندار محترم، حاضرین در جلسه و کلیه خیرین شهرستان ودست اندر کاران این امر مهم تبریک عرض نماییم.  

زمانی در ادامه به بیان فعالیت های انجام شده در راستای دستورالعمل خیرین مدرسه ساز پرداخت و افزود: مجمع خیرین یک سرمایه بزرگ اجتماعی است که با جلب اعتماد عمومی گامهای بزرگی را در تأمین فضاهای آموزشی استاندارد برداشته است .

دکتر یگانه فرماندار شهرستان  نیز باتقدیر از مجموعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و خیرین محترم دربرپایی باشکوه جشنواره خیرین مدرسه سازسال گذشته وتبریک کسب عنوان نخست خیرین استان  افزود:نقش خیرین در احداث واحدهای آموزشی بسیار ارزنده وقابل ستایش است که الحمدالله‌ با تلاش وهمت خیرین وهمکاری وهمراهی مسولین فضاهای آموزشی زیادی در شهرستان احداث شده است.

یگانه تصریح کرد:دولت هرگز به تنهایی قادر به تامین هزینه های عمرانی سازمان نوسازی مدارس و آموزش و پرورش نیست فلذا ما دست خیرین محترم در این عرصه را به گرمی می فشاریم و امیدواریم شاهد رشد کمی و کیفی مشارکت خیرین مدرسه سازدر این امر خداپسندانه باشیم

 

 دکتر یگانه با اشاره به نقش تاثیر گذار مدرسه در انسان‌سازی و آینده جامعه گفت: در طول تاریخ، کشور ما از پستی‌ها و بلندی‌های زیادی عبور کرده است و مدافعان زیادی داشته است اما امروز دفاع واقعی در پشت سنگر های علم دانش است و رسالت ما فراهم‌سازی محیط مناسب برای مدافعان کشور است.

دکتر یگانه در ادامه گفت : بر کسی پوشیده نیست که توسعه پایدار هر کشوری که در واقع ضامن اقتدار و سربلندی‌ آن کشوراست، تنها از دروازه علم می‌گذرد؛ در این میان هستند کسانی که رسیدن به این مقصد را برای کشورها آسان‌تر می‌کنند و نامشان خیّرین عاشقی‌ است که مدرسه‌سازی را اولویت کار و زندگی خود قرار داده‌اند.

معاون مشارکتهای اداره کل نوسازی استان ایلام نیز از برگزاری چنین جلسه ای ابراز خرسندی نمود و اعلام داشت کسب مقام اولی خییرین جز با صمیمیت وحمایت تمامی مسئولین وخصوصا عنایات فرماندار شهرستان امکان پذیر نمی شد که الحمدالله با این عزم جدی و این همکاری قطعا امسال بهتر وموفق تر خواهد شد.

با بیان اینکه امکان کار خیر در کار های مختلف وجود دارد، اما ماندگاری کار خیر در دستگاه تعلیم و تربیت جاودانه و ماندگار است، افزود: مدرسه سازی کار خیری است که آثار و برکات آن برای همیشه درتاریخ ماندگار خواهد بود.

اله وردی معاون آموزشی وپژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام از خیرین به عنوان بازوانتوانمند آموزش و پرورش نام برد و اظهار کرد: نقش موثر خیرین در تجهیز و هوشمند سازی مدارس انکارناپذیر است.
اله وردی، اذعان کرد آگاهی بخشی  وظیفه همه ی افراد جامعه است و هرکس در هر سطح و جایگاهی می تواند این رسالت مهم را انجام دهد.


وی با بیان اینکه دانایی و آگاهی بزرگترین نیاز و جهالت و نادانی بزرگترین فقر جامعه بشری هستند گفت: ریشه کنی جهالت و نادانی ، مهمترین رسالت آموزش و پرورش است.

در ادامه حاضرین نقطه نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند همچنین با ابراز امیدواری اعلام کردند که  با تشکیل این مجمع بتوانند گام بزرگی برای جذب خیرین شهرستان بردارند تا فضاهای آموزشی این شهرستان به استاندارد های لازم برسند

خواندن 831 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394