photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

مدرسه ی ایران من ۹۵ در دورترین نقطه استان در روستای محروم سراب نقل از توابع مورموری شهرستان آبدانان به بهره برداری رسید.

دی 30, 1398 Hit: 543
مدرسه ی ایران من ۹۵ در دورترین نقطه استان  در روستای محروم سراب نقل از توابع مورموری شهرستان آبدانان به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس ایلام، مدرسه ایران من 95 در دورترین نقطه استان (270 کیلومتری مرکز استان) در روستای محروم سراب نقل از توابع مورموری شهرستان آبدانان با حضور نصرت‌اله رحیمی سرپرست اداره کل نوسازی مدارس ایلام، مدیر آموزش و پرورش آبدانان و خیرین نیک‌اندیش گیتی‌نژاد و سلطانی - صداوسیما و مسئول شورای بانوان استان ومعاون مشارکتها و حراست واولیا و دانش آموزان وفرهنگیان ومسئولین شهرستان وبخش وجمعی از اهالی منطقه حضور داشتند.به بهره‌برداری رسید.

سرپرست اداره کل نوسازی مدارس ایلام در حاشیه این مراسم بیان کرد: روستای سراب نقل، افتتاح مدرسه‌ای را از جنس امید، نشاط و شادابی را با حضور خیرین بانوان در راستای همایش مدرسه ی ایرانی _ بانوی مهربانی واقعی تجربه کرد.

وی زیربنای این مدرسه را 107 مترمربع اعلام کرد و گفت: برای اجرای این فضا مبلغ 300 میلیون تومان هزینه شده است که اعتبار آن صد در صد تخصیص یافت و توسط موسسه  پویش ایران من و باهمکاری  موسسه خیریه  مهر گیتی وهمت جمعی از کارآفرینان اتاق بازرگانی ایران ومشارکت خانم سلطانی تقبل شده است.

خواندن 543 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394