photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

مدرسه ۲ کلاسه خیرساز در روستای کل قطار شهرستان چرداول ایلام افتتاح و بهره برداری شد.

دی 30, 1398 Hit: 517
مدرسه ۲ کلاسه خیرساز در روستای کل قطار شهرستان چرداول ایلام افتتاح و بهره برداری شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس ایلام، مدرسه 2 کلاسه روستای کل قطار شهرستان چرداول که با مشارکت 70 درصدی شرکت ساختمانی آژند در حال احداث بود با حضور مشتاقی‌نیا خیر مدرسه‌ساز و مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش وپرورش، فرماندار و مسئولان ادارات شهرستان چرداول واهالی منطقه روستای کل قطار  صبح امروز 26 آذر به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم رحیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان گفت : این مدرسه دارای 2 کلاس درس ودفتر اداری با 108 مترمربع زیربناست؛ برای احداث آن مبلغ 370 میلیون تومان هزینه شده که 70 درصد مبلغ هزینه شده را یک شرکت ساختمانی تقبل کرده است و امروز این فضای آموزشی افتتاح می‌شود.

رحیمی اضافه کرد: این فضا دارای استانداردهای آموزشی از جمله سیستم گرمایشی و سرمایشی، آشپزخانه، دفتر اداری وسرویس بهداشتی ومجهز به تجهیزات کلاسی و اداری شده است.

وی بیان کرد: با ساخت این فضای آموزشی زمینه حضور برای تحصیل 50 نفر دانش آموز در این منطقه فراهم شده است همچنین دانش‌آموزان روستاهای همجوار نیز می‌توانند از این فضای استاندارد برای فراگیری علم بهره بگیرند.

خواندن 517 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394