photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

آئیین خشت گذاری ساخت مدرسه مشارکتی آقای بازیگر در ایلام

خرداد 05, 1395 Hit: 1810
آئیین خشت گذاری ساخت مدرسه مشارکتی آقای بازیگر در ایلام

آئیین خشت گذاری ساخت مدرسه مشارکتی آقای بازیگر در ایلام

متن

آئیین خشت گذاری ساخت مدرسه مشارکتی استاد عزت الله انتظامی از هنرمندان پیشکسوت عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون روز سه شنبه در شهر ایلام  توسط فرزندان ایشان در ایلام با حضور استاندار و دکتر قدمی ومهندس مسلمی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام ،این آیین با حضور استاندار ایلام، فرزندان استاد انتظامی، معاونت مشارکتهای سازمان مرکزی ومعاون وزیر آموزش وپرورش ومعاونان استاندار و جمعی از خیرین مدرسه ساز داخل و خارج این استان برگزار شد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام در حاشیه این آیین گفت: این مدرسه 777 متر مربع مساحت دارد و قرارداد منعقد شده با استاد انتظامی برای ساخت آن هفت میلیارد و 800 میلیون ریال است.IMG_1142 [800x600].jpg
سعید هژبری افزود: این فضای آموزشی در قالب شش کلاس درس با عنوان 'حکیمه' تا پایان امسال ساخته و به بهره برداری می رسد.
وی یادآور شد: تاکنون یک میلیارد و 500 میلیون ریال در مرحله نخست از سوی استاد انتظامی برای ساخت این مدرسه اهدا شده است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام تاکید کرد: در مجموع 54 فضای آموزشی با 231 کلاس درس در استان در دست ساخت است که از این تعداد 19 فضا با 100 کلاس درس با مشارکت 96 میلیارد و 440 میلیون ریال در حال احداث است.
هژبری ابراز امیدواری کرد مدارس مشارکتی این استان تا مهرماه امسال به بهره برداری رسیده و آماده استفاده دانش آموزان در سال تحصیلی 96 - 95 باشد.
مجید انتظامی موسیقدان برجسته کشور و فرزند استاد عزت الله انتظامی نیز که به نمایندگی از پدرش در این آیین حضور یافته بود به یک جمله بسنده کرد و گفت: بنده صحبت پدرم را به این جمع منتقل می کنم و آن هم اینکه تا می توانید مدرسه بسازید، مدرسه انسان می سازد و این مملکت به انسان های فرهیخته و متفکر نیاز دارد.

خواندن 1810 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394