photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

34قلم تجهیزات آموزشی بین مدارس ایلام توزیع شد

مهر 03, 1395 Hit: 1639
34قلم تجهیزات آموزشی بین مدارس ایلام توزیع شد

 مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: بمناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید 34قلم انواع تجهیزات آموزشی و کلاسی بین مدارس مناطق مختلف استان توزیع شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام ،سعید هژبری درروز بازگشایی مدارس گفت: به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید انواع تجهیزات آموزشی و کلاسی مانند رایانه، پروژکتور، دستگاه کپی، تجهیزات آموزشگاهی و کلاسی نظیر انواع میز و نیمکت دانش آموزی، اداری و تجهیزات خوابگاه های شبانه روزی بین 14منطقه آموزشی استان توزیع شده است.
وی بیان کرد: برای تامین و تهیه این اقلام و تجهیزات 11میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه شده است
وی داشتن تجهیزات مناسب آموزشی و کلاسی را تاثیر زیادی در روند کیفیت آموزشی و یادگیری دانش آموزان دانست و گفت: نیازهای مدارس به تجهیزات آموزشی و کلاسی بسیار بیشتر از این است ولی همه ساله به علت محدودیتهای اعتباری تنها بخشی از این نیازها رفع می شود.
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام از دانش آموزان استان خواست تا در حفظ و نگهداری تجهیزات مدارس نهیایت دقت را داشته باشند و مدیران مدارس نیز در حفظ سرمایه های مالی مدارس دقت کنند و در صورت آسیب دیدن تجهیزات بجای دور انداختن و انبار کردن آنها نسبت به تعمیر و راه اندازی دوباره آنها اقدام کنند.
100هزار دانش آموز مهرماه امسال سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.

خواندن 1639 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394