photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در شهرستان دهلران برگزار شد

اسفند 06, 1395 Hit: 1549
نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در شهرستان دهلران برگزار شد
فرماندار دهلران : خیرین ظرفیتی ارزشمند برای آموزش و پرورش می باشند که همیشه با کمک های خود منشا خیر وبرکت در این زمینه بوده و هستند

 

فرماندار شهرستان دهلران در جمع خیرین : توسعه فرهنگ مشارکت منجر به ایجاد روحیه مشارکت در جامعه می شود و این همان چیزی است که موجب نهادینه شدن این فرهنگ در جامعه می شود
 

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام به نقل از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دهلران :  امروز خیرین همان کسانی که پیوسته با دستان توانمند و کمک های خود در امور خیر نقشی محوری دارند در شهر دهلران گرد هم آمدند تا این بار نیز ورقی دیگر به افتخارات خود در عرصه کمک به مدارس این شهر بیافزایند و با کمک های خود در این امر خیر گامی در جهت رفع مشکلات مدارس بردارند.

آری همه آمده بودند تا بلکه بتوانند با کمک های خود گامی هرچند ناچیز در جهت کمک به فرزندان خود در مدارس بردارند و در احداث و مرمت مدارس همکاری کنند.

نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز  در فرمانداری دهلران نمونه ای از حس نوع دوستی و مشارکت خیرین دهلرانی در مشارکت به امر تعلیم وتربیت و توجه به جایگاه این مهم در آینده فرزندانشان بود.

شرکت کنندگان در این جشنواره هر چه در توان داشتند به لحاظ مادی و معنوی کمک کردند تا بگویند راه و رسم مشارکت در امور خیر که سفارش دین و فرهنگ غنی اسلامی ما می باشد می تواند با کمک جمع نیک اندیش خیرین مشکل گشای بسیاری از کارها باشد.

فرماندار دهلران در این جشنواره با تقدیر از حضور خیرین اظهار کرد:کمک خیرین رفع کننده بخشی از مشکلات مدارس است که به نوعی کمک به فرزندان خود در امر تعلیم تربیت است.IMG_4384[1].jpg

سید حسینعلی موسوی مشارکت خیرین در احداث،مرمت وتجهیز مدارس و فضاهای آموزشی را از کارهای فرهنگی در جهت ترویج فرهنگ مشارکت در این امر مهم ذکر کرد و گفت:مشارکت در این مهم معامله با خداست و ذخیره دنیا و آخرت این عزیزان است.

وی مشارکت فکری،معنوی و مادی خیرین را یادآور شدو گفت:توسعه فرهنگ مشارکت منجر به ایجاد روحیه مشارکت در جامعه می شود و این همان چیزی است که موجب نهادینه شدن این فرهنگ در جامعه می شود که از اهداف مد نظر این جشنواره هاست.

فرماندار دهلران با اشاره به نقش دولت و اعتبارات دولتی در مدرسه سازی و تجهیز مدارس افزود: خیرین ظرفیتی ارزشمند در جهت تسریع به مدرسه سازی و تجهیز مدارس هستند که همیشه با کمک های خود منشا خیر وبرکت در این زمینه بوده و هستند و یاریگر دولت در این امر خداپسندانه هستند.

موسوی با تقدیر از نقش بنیاد برکت در این امر مهم افزود:بنیاد برکت در زمینه مدرسه سازی و تجهیز مدارس در این شهرستان عنایت بیشتری داشته باشد.

خواندن 1549 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394