photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

حضور اعضای انجمن حامی در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز منطقه موسیان

اسفند 06, 1395 Hit: 1673
حضور اعضای انجمن حامی در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز منطقه موسیان

رئیس انجمن حامی در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز منطقه موسیان گفت: انجمن حامی در کشور 20 مدرسه و 4 کتابخانه ساخته و مجموعاً 50 کتابخانه روستایی رو تجهیز کرده است.

به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس ایلام ، به نقل ازاداره آموزش و پرورش منطقه موسیان:

نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز با حضور خیرین و مسئولین در دهستان دشت عباس برگزار گردید.

خانم قربانی رئیس انجمن حامی در جمع خیرین مدرسه ساز منطقه موسیان از حضور خیرین و زحمات بانیان این نشست معنوی قدردانی کرد وگفت: هدف همه ما ارتقاء کمی و کیفی فرایند تعلیم و تربیت در بین دانش آموزان است چرا که اعتقاد داریم که فضاهای آموزشی استاندارد می تواند در روند رو به رشد جامعه نقش بسزایی داشته باشد.

وی ادامه داد: دانش آموزان ما سزاوار رسیدن به درجات عالی علمی و اخلاقی هستند و این کار شدنی است لذا احداث فضاهای آموزشی اولین گام برای درس خواندن و طی مدارج علمی می باشد.

قربانی مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی را مهم عنوان کرد و افزود: به کمک خیرین عزیز مدارسی در سراسر کشور ساخته شده است که امروز مهد تعلیم و تربیت دانش آموزان هستند ولی نیاز هست تا این مشارکت و ساخت سازها ادامه پیدا کند و تمامی مناطق کشور از فضاهای آموزشی مطلوب برخوردار شوند.IMG_8807[1].JPG

 وی به پیشینه کاری انجمن حامی اشاره کرد و گفت: 15 سال پیش ما اعضای انجمن حامی بر آن شد یم تا برای بچه های ایران زمین مدرسه بسازیم چرا که اعتقاد داشتیم مدرسه سازی یک امر بسیار خطیر و خداپسندانه است و اطمینان داشتیم که همین بچه ها در آینده دنباله رو کار ما خواهند داد.

رئیس انجمن حامی افزود: طی این 15 سال استانهایی را انتخاب کردیم که از نظر آموزش و پرورش جزو استانهای محروم کشور به حساب می آیند.IMG_8809[1].jpg

قربانی به اقدامات انجام شده از سوی انجمن حامی اشاره کرد و افزود: انجمن حامی در کشور 20 مدرسه و 4 کتابخانه ساخته و مجموعاً 50 کتابخانه روستایی رو تجهیز کرده و تلاش ما این است تا پایان سال97 تعداد 100 کتابخانه رو تجهیز کنیم.

رئیس انجمن حامی خاطر نشان کرد: ما در استان ایلام احداث دبیرستان زهره جاوید کرمانی رو در دهستان دشت عباس داشتیم و الان هم در حال مرمت و بهسازی یک فضای آموزشی فرسوده درشهرستان بدره هستیم و پیش بینی  ما این است تا در این فضا یک پژوهش سرا ، آزمایشگاه، اتاق سمعی بصری،اتاق مشاوره و یک کتابخانه علمی دایر گردد.

خواندن 1673 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394