photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

فرماندار ایوان :محورتوسعه پایدارهرکشوری علم و دانش و آموزش و پرورش است

اسفند 09, 1395 Hit: 1480
فرماندار ایوان :محورتوسعه پایدارهرکشوری علم و دانش و آموزش و پرورش است
فرماندار ایوان درنوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه سازدرشهر ایوان  :محورتوسعه پایدارهرکشوری علم و دانش و آموزش و پرورش است.
                
 

به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس استان ایلام ،نوزدهمین  جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان ایوان با حضور فرماندار و ومعاون توسعه مدیریت ومشارکتهای نوسازی مدارس وخیرین مدرسه ساز و جمعی از مسئولین در سالن آمفی تئاتر شهید رجایی برگزار شد .

اکبری فرماندار ایوان در این جشنواره با اشاره به تاریخچه تاسیس مجمع خیرین گفت : خیرینی که به امر مقدس مدرسه سازی کمک می کنند انسانهای صالحی هستند که عمل آنان در نزد خداوند بی پاداش نمی ماند وکمک خیرین به مدرسه سازی خود یک نوع جهاد است .IMG_4837 [800x600].jpg

 

فرماندار ایوان تصریح کرد محورتوسعه پایدارهرکشوری علم و دانش و آموزش و پرورش است و بایستی مسئولین به این دستگاه عظیم توجه ویژه ای داشته باشند .

 اکبری کسب رتبه دوم شورای آموزش در سطح استان را نتیجه همکاری و همدلی مجموعه شورای آموزش و پرورش برشمرد و بر استمراراین فعالیت ها  تاکید کرد .

حیدری معاون توسعه مدیریت ومشارکتهای اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام دراین جشنواره در سخنانی مدرسه سازی را  امری مقدس دانست و ابراز امیدواری کرد که با کمک خیرین مدرسه ساز بخش قابل توجهی از مشکلات مدارس مناطق سطح استان مرتفع گردیده است . وی در پایان آماری از مدارس نیازمند به بازسازی ،تعمیر واستاندارد سازی ارائه نمودند و همچنین فعالیت های صورت گرفته در جشنواره های خیرین سال های گذشته اعلام کردند.IMG_4843 [800x600].jpg

در ابتدای این جشنواره علیرضا پناهی مدیر آموزش و پرورش در سخنانی ترویج فرهنگ کمک به محرومین را وظیفه همه آحاد جامعه عنوان کرد و به بیان گزارشی از جذب مشارکتهای مردمی در سال گذشته پرداخت .IMG_4855 [800x600].jpg

پناهی با تقدیر از همکاری دستگاهها و نهادهای دولتی از جمله سپاه ، بسیج ، کمیته امداد  و شبکه بهداشت و درمان در راستای توجه به برنامه های فرهنگی در آموزش و پرورش اظهار داشت در سال گذشته بیش از 800 میلیون ریال تجهیزات توسط بانک ملی، به آموزش و پرورش ایوان کمک شده است .

گفتنی است درپایان این جشنواره از خیرین سال گذشته با اهداء لوح سپاس تجلیل به عمل آمد .

خواندن 1480 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394