photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

برگزاری نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز منطقه چوار

اسفند 11, 1395 Hit: 1546
برگزاری نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز منطقه چوار

 نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز این منطقه با حضور اعضا مجمع خیرین مدرسه ساز استان، معاونت پشتیبانی اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان، اعضا مجمع خیرین منطقه، رئیس شورای ستاد بانوان خیر مدرسه ساز، بخشدار، امام جمعه، جمعی از مسولین محلی و همکاران فرهنگی و تعدادی از خیرین منطقه در کانون شهید آوینی چوار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام به نقل از اموزش وپرورش منطقه چواردر این برنامه علی قربانی رییس اداره آموزش و پرورش چوار، با بیان این مساله که خیّرین نیاز به تشکر ما ندارند و به دنبال اسم و رسم هم نیستند، خیّر بودن را امری نهفته در ذات انسان های پاک دانشت. ایشان افزود، خیّر بودن به سن و سال یا گروه یا طبقه خاصی مربوط نیست و چه بسا افرادی که تمکن مالی دارند ولی خیّر نیستند و افرادی که متمکن نیستند ولی بانی خیر هستند. وی افزود لازمه کار خیر پول نیست و افراد زیادی هستند که با رفتار و گفتارشان بانی خیر می شوند و به اصلاح امور می پردازند. قربانی مدرسه سازی را  امری مقدس دانست و ابراز امیدواری کرد که با کمک خیرین مدرسه ساز بخش قابل توجهی از مشکلات مدارس منطقه مرتفع گردد. ایشان در پایان آماری از مدارس نیازمند به تعمیر یا دیوار کشی یا محوطه سازی دارند و همچنین فعالیت های صورت گرفته در جشنواره های خیرین سال های گذشته اعلام کردند.

پس از ایشان حیدری معاونت توسعه و مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس، الیاسی امام جمعه چوار و نیاکان، رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان به ایراد سخنرانی پرداختند.

خواندن 1546 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394