photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

برگزاری جلسه مجمع خیرین در نوسازی مدارس ایلام

تیر 03, 1396 Hit: 1332
برگزاری جلسه مجمع خیرین در نوسازی مدارس ایلام

هژبری : یکی از رسالت اصلی اعضاء مجمع خیرین جذب و حفظ خیرین مدرسه ساز  و رضایت آنها می باشد که در این راستا نهایت تلاش را بایستی داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام، اولین جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز در سال 96 در محل دفتر مدیرکل نوسازی مدارس برگزار شد. قبل از دستور: جلسه رأس ساعت مقرر با صلوات حاضرین شروع گردید در ابتدا مدیرکل  نوسازی مدارس استان ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین در جلسه و قبولی طاعات و عبادات عزیزان در ماه مبارک رمضان در خصوص برگزاری جلسه فوق العاده که صرفاً جهت پروژه بانک آینده شهر ایلام می باشد  ایشان در ابتدا اظهار نمود که یکی از رسالت اصلی اعضاء مجمع خیرین جذب و حفظ خیرین مدرسه ساز  و رضایت آنها می باشد که در این راستا نهایت تلاش را بایستی داشته باشیم. و همانطوریکه استحضار دارید در اواخر سال 95 با حضور استاندارد محترم، معاونین ایشان نمایندگان محترم بانک آینده مرکز مراسم کلنگ زنی پروژه بانک آینده در زمینی به مساحت بیش از 4100 متر مربع که در  جنب مرکز علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی واقع شده است کلنگ زنی شد و بنا به اظهار آموزش و پرورش شهرستان ایلام یکی از مناطق بحرانی شهر از لحاظ تراکم و کمبود فضای آموزشی می باشد اما با توجه به خواسته های خیر محترم پروژه بعد از مراسم کلنگ زنی تغییراتی در نقشه و مشخصات براساس درخواستهای این عزیزان داشتیم و در این خصوص مکاتبات متعدد مذاکرات تلفنی و نهایتاً برگزاری جلسه در بانک آینده مرکز توسط اینجانب بعمل آمد که تعهدات این خیر محترم نیز افزایش یافت اما با توجه به توافقات بعمل آمده قبل از اجرای عملیات مقرر گردیده است که خاکبرداری زمین مذکور توسط مجمع خیرین نوسازی مدارس و آموزش و پرورش صورت پذیرد با توجه به اینکه این پروژه صرفاً ماهیت خیری دارد فاقد موافقت نامه عمرانی می باشد و نمی توان از بخش اعتبارات دولتی برای خاکبرداری هزینه ای نمود و از طرفی نمایندگان بانک آینده در تاریخ 28/03/96 جهت تحویل زمین پروژه و شروع عملیات اجرایی به استان عزیمت نمودند و فرصت 10 روز کاری را از تاریخ یاد شده اعلام کردند لذا بایستی موضوع را مدیریت نماییم که در تاریخ یاد شده زمین آماده شروع عملیات پروژه شود پس از اتمام صحبتهای مهندس هژبری حاضرین محترم نقطه و نظرات خود و پیشنهاداتی را ارائه کردند که پس از بحث و تبادل نظر تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ گردید:

  1. مصوب گردید که توسط اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام نسبت به تهیه اکیپ مجرب خاکبرداری با ماشین آلات مناسب این طرح اقدام لازم بعمل آید.      
  2. مصوب گردید که از حساب مجمع خیرین مدرسه ساز پس از بررسی وضعیت موجود نسبت به برداشت وجه مورد نظر برابر مبلغ مورد کارکرد بصورت علی الحساب اقدام گردد تا هزینه خاکبرداری پرداخت شود.       
  3. براساس مکاتبات قبل تمامی وجوهی که توسط خیرین و نیک اندیشان فرهنگی به حساب مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ایلام و سایر ادارات آموزش و پرورش که در سنوات قبل واریز گردیده به حساب مجمع خیرین مدرسه ساز استان به شماره حساب 0109410731000 بانک ملی شعبه بلوار شهید بهشتی واریز گردد و این موضوع توسط نمایندگان محترم آموزش و پرورش  استان جناب آقای رحیمی و آموزش و پرورش شهرستان جناب آقای نیک پور نیز تعهد گردید          
  4. مقرر گردید که تفاهم نامه خاکبرداری پروژه بانک آینده توسط ادارت کل نوسازی مدارس، آموزش و پرورش و مجمع خیرین مدرسه ساز استان امضاء گردد.   

           ۲۰۱۷۰۶۱۹_۱۱۳۵۳۸ [800x600].jpg

خواندن 1332 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394