photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

سرکشی مدیران کل نوسازی مدارس وکمیته امداد امام (ره) از خانواده های بی سرپرست

تیر 04, 1396 Hit: 1340
سرکشی مدیران کل نوسازی مدارس وکمیته امداد امام (ره) از خانواده های بی سرپرست

مدیران کل نوسازی مدارس وکمیته امداد امام (ره)  ومعاونین از خانواده های بی سرپرست  وفقیر کمیته امداد امام ره در ماه ملارک رمضان عیادت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام ، مدیرکل نوسازی به همراه رضایی مدیرکل کمیته امداد ومعاونین در بازدید و تفقدودلجویی از خانواده‏ های تحت حمایت امداد که از مشکلات درمانی و بیماری‏های دیگررنج می‏برند عیادت وسرکشی نمودند.
 هژبری ابراز کرد: این دیدارها با هدف دلجویی و تفقد از خانواده های عضو جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی(ره) ، شنیدن مسائل و مشکلات و تلاش در راستای رفع معضلاتشان با حضور مسئولان انجام می شود.۲۰۱۷۰۶۲۱_۱۱۲۵۴۷ [800x600].jpg
 رضایی مدیرکل کمیته امداد استان ضمن تشکر از مساعدتها وهمراهی سالیانه مهندس هژبری مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام  با بیان اینکه طرح مفتاح الجنه، طرحی برای ایجاد امید در بین مددجویان، است، عنوان کرد: انجام این دیدارها را به منزله زیارت و تقویت روحیه ای برای متولیان امراست و در این زمینه خدمت به محرومان از جمله کارهای پرفیضی است که خدا آن را به بندگان خوب خود ارزانی دارد.
 رضایی خاطرنشان کرد: آشنایی مسؤولان با دردها و مشکلات این خانواده ‏ها از نزدیک، جلب کمک‏ های آنان و رفع مشکلات خانواده ها از جمله اهداف این طرح است.

خواندن 1340 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394