photo4279130740

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

ساماندهی یک هزار و ۵۰۰ مدرسه کانکسی تا پایان سال 1402

ارديبهشت 02, 1402 Hit: 157
ساماندهی یک هزار و ۵۰۰ مدرسه کانکسی تا پایان سال 1402

معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از ساماندهی یک هزار و ۵۰۰ مدرسه کانکسی در سطح کشور تا پایان سال ۱۴۰۲ خبر داد. حمیدرضا خانمحمدی، معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، روز جمعه از طریق فرودگاه شهدای ایلام با استقبال رسمی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان این استان وارد ایلام شد.
وی در بدو ورود به استان ایلام در نشستی با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مسئولان دستگاه تعلیم و تربیت استان، از ساماندهی یکی هزار و ۵۰۰ مدرسه کانکسی در سطح کشور تا پایان سال ۱۴۰۲ خبر داد.
رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود: نباید توقع حذف مدارس کانکسی داشته باشیم چراکه با توجه به شرایط اقلیمی و نیاز مناطق مختلف کشور می توان با استفاده از ظرفیت این نوع مدارس مانع ترک تحصیل دانش آموزان شد.
خانمحمدی برنامه سازمان نوسازی مدارس کشور در استان ایلام را کمک به بهسازی بافت های فرسوده واحد های آموزشی عنوان کرد و گفت: علاوه بر آن در همین سفر کمک خوبی به سیستم سرمایشی و گرمایشی مدارس استان صورت می گیرد. حمید رضا خانمحمدی، معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور به منظور بازدید و نظارت بر پروژه های عمرانی دستگاه تعلیم و تربیت وارد استان ایلام شد.
بهزاد علیزاده، نماینده مردم شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی، سعید هژبری معاون عمرانی استاندار، علی درویشی، مدیر کل آموزش و پرورش و جلال حمره، مدیر کل نوسازی مدارس و رحمان نیاکان، رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان در فرودگاه شهدای ایلام از خانمحمدی استقبال کردند.
حضور در شهرستان های حوزه جنوب استان و بازدید از پروژه های عمرانی از دیگر برنامه های رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در استان ایلام است

خواندن 157 دفعه

تاریخ بروزرسانی:   1402/04/02 

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394