photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

افتتاح مدرسه ۶کلاسه شیرآوند هلیلان

ارديبهشت 26, 1402 Hit: 162
افتتاح مدرسه ۶کلاسه شیرآوند هلیلان

مدرسه ۶ کلاسه شیرآوند هلیلان با زیربنای ۶۴۲ مترمربع و اعتبار بالغ بر ۶ میلیارد تومان با حضور بسطامی نماینده مجلس شورای اسلامی،فرماندار هلیلان و مدیر آموزش و پرورش این شهرستان و‌با مشارکت خانم قربانی مدیرعامل محترم انجمن حامی افتتاح گردید.

علی اکبر بسطامی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: خداوند را شاکر و‌سپاسگزارم توفيق حضور در جمع خیرین عزیز را به بنده دادند.

وی افزود: فضای حضور خیرین یکی از جمله فضا هایی است که با صداقت و معنويت همراه است .

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: درس خواندن در مدرسه هایی که به دست خیرین بنا شده باعث انتقال احساسی خوب به دانش آموزان میشودو انجام کار نیک از کودکی در وجود آنها نهادینه خواهد شد.

در ادامه این مراسم جلال حمره مدیر کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام گفت: خیرین مدرسه ساز را باید سازنده بلندترین برج های عاطفه و امید نامید

وی افزود: این عزیزان با گذشتن از مال و ذخیره آن برای قیامت خود توانسته اند یادگاری هایی که از خود باقی گذارند که نه تنها هیچ وقت فراموش نمی شود بلکه، سینه به سینه و نسل به نسل به دیگران نیز منتقل خواهد شد

 
آخرین ویرایش در سه شنبه, 26 ارديبهشت 1402 19:55
خواندن 162 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394